לפני שבוחרים להכין סרטון באנימציה לחתונה יש התלבטויות וחששות אז החלטתי שאני אענה על ההתלבטויות הכי משמעותיות ששואלים אותי כדי שיהיה לכם מושג יותר טוב על מה בכלל מדברים.

סרטון חתונה באנימציה - מה היתרון בבחירת סרטון חתונה באנימציה?

יש לכם רצון להפתיע עם סרטון מיוחד לחתונה. נכון, אפשר לעשות מצגת חמודה  ואפילו אולי לעשות קליפ שבו שרים  שיר עם המשפחה והחברים. אז למה דווקא להשקיע בסרטון אנימציה לחתונה?

בסופו של דבר סרטון מטרתו העיקרית זה ליצור הנאה. הנאה יוצרים דרך קטע הומוריסטי אם נאמן יותר למציאות או פחות נאמן למציאות לפי ההעדפה שלכם.

סרטון אנימציה הוא כמו אומן סטנדאפ שבא אליכם לחתונה ומספר בדיחות שנכתבות במיוחד על הזוג כדי להרים לזוג ולהרים את כל האירוע

אפשר לספר על הזוג בשני שיטות עיקריות. שיטה ראשונה זה ממש עם כותרות שמופיעות על המסך.

שיטה שניה היא כאשר ההורים או החברים הטובים עושים שיחה על הזוג. סוג של שיחה בין הדמויות המרכזיות בחיים של הזוג.

וזה למה הדבר הכי חשוב בסרטון אנימציה זה בכלל לא האנימציה עצמה אלא התסריט שעליו יתבסס הסרטון. אם זאת הקריינות של השחקנים או הכותרות על המסך שיספרו בצורה מעשעשת על ההכרות של הזוג.

לקחת מסרטון:

  • סרטון אנימציה זה כמו הופעת אורח של סטנדאפיסט בחתונה. המטרה זה לשלב הומור עם סיפור הזוג.
  • אפשר לעשות סרטון עם קריינות או עם כותרות על המסך
  • הדבר הכי חשוב בסרטון אנימציה זה בכלל התסריט

סרטון חתונה באנימציה - מאיפה לקחת את הרעיונות הכי טובים?

התסריט או התוכן לסרטון החתונה באנימציה מה שקובע עד כמה הסרטון יהיה מוצלח. בלי תסריט טוב אז הסרטון יהיה באנימציה אבל יהיה חסר בו המרכיב הקריטי ביותר וזה התוכן שהופך אותו למעניין. אז מה השאלות שכדאי לשקול כאשר בונים תסריט שיחה או סרטון כותרות באנימציה לחתונה?

טוב…ראשית אני לא אדבר על כל דבר ודבר אבל הנה כמה דברים שניתן לשקול ויוסיפו עומק לסרטונים שלכם:

 

  1. לספר איך כל אחד בני הזוג חיפש זוגיות אם חיפש. כל תשובה אפשר להציג בצורה הומוריסטית כדי לגרום לאומן הסטנד אפ בדמות סרטון אנימציה לחתונה להדגיש נקודה טיפה אחרת.
  2. עוד דוגמה טובה היא איך הזוג הכיר? מי התחיל עם מי? מה הייתה התגובה הראשונה של כל אחד? כל אלו יכולים להיות בסיס של קטע מתוך הסרטון.
  3. נקודת מבנה זה עם אילו אתגרים וקשיים התמודדו בדרך לקשר? לא כל שאלה כזאת יש לה בהכרח תשובה אבל כאשר עונים ועוד ועוד שאלות אפשר לזקק את החומר הכי טוב לסרטון שזה אומן הסטנד אפ שלנו.
  4. אילו פדיחות שקרו להם בדרך לקשר? זה גם משהו מאוד מעניין שיכול להכניס עניין בסרטון האנימציה שלכם.
  5. נקודות שוני ודמיון ביניהם. גם כן תוכלו בקלות לחשוב על כמה שאלה כזאת יכולה להוסיף.

כמובן יש לי עוד הרבה שאלות שאני שואל כדי שהתסריט הסופי יהיה הכי מוצלח שניתן ואז האנימציה ההפתעה לחתונה תרגיש באמת כאילו יש אומן סטנדאפ מגיע במיוחד לחתונה וכותב לכם את הבדיחות מראש.

עדיף לקחת מסרטון:

  • התסריט הוא הדבר הכי קריטי בהצלחה של סרטון אנימציה לחתונה שזה ממש כמו אומן סטנד אפ שמגיע לאירוע שלכם
  • מה שקריטי כדי ליצור תוכן טוב זה לשאול את השאלות הנכונות

סרטון חתונה באנימציה - מה משפיע על מחיר האנימציה?

סרטון שמכיל אנימציה לחתונה יכול להיעשות בתקציב רחב. הסיבה שיש צורך להבין את העקרונות זה לא כדי להחליף הצעת מחיר שמותאמת לכם בסרטון שלכם אלא כדי להבין מה באמת משפיע על המחיר ועל מה חשוב לשים לב. אולי מה שחשוב לאחרים בכלל לא חשוב לכם ואולי חשוב לכם משהו אחר. לכן פה אני נותן עקרונות בלבד שיכולים לעזור להבין מה עומד מאחורי המחיר.

ראשית נדבר על סוג האנימציה מבחינת איכות. יש אנימציה שממש מאיירים שם כל דמות בצורה ידנית ואחרכך עושים לה הנפשה. כאשר עושים ככה אנימציה לחתונה אז העלות תהיה יותר גבוהה מאשר אנימציה שמציירים את הדמות על בסיס חלקי גוף קיימים למשל לדמות קיימת מוסיפים משקפיים או משנים את צבע השיער. בשיטה הזאת הדיוק בדמויות הוא טיפה יותר נמוך. לאחר עיצוב הדמויות עושים לדמויות אנימציה שיכולה להיות מבוססת תנועה יותר כללית כמו הליכה אבל לא הורדה והלבשה של הגרב. בגדול לרוב המוחלט של החתונות אפשר לעשות אנימציה פשוטה יותר ולכן אם אין בקשות נורא ספציות כמו לעשות דמות שלובשת גרב אין מניעה להשתמש באנימציה על בסיס משהו קיים. 

הדבר השני והקריטי להצלחה של סרטון אנימציה לחתונה זה מידת המעורבות של איש המקצוע בתסריט. לפעמים כל מה שהלקוח רוצה זה לממש רעיון שיש לו ולכן הוא בכלל לא צריך תסריט. לחלופין הלקוח רוצה עזרה הן כתיבה הקריינות של כל אחד מבני המשפחה שמשתתפים. במצב כזה יהיה צורך לבצע תחקיר ולכתוב תסריט.

הדבר השלישי שמשפיע על מחיר של סרטון חתונה באנימציה הוא איכות הסרטון. זה לא רק סוג האנימציה אלא איכות האנימציה שנעשית באותה סוג. למשל גם אנימציה ידנית לחתונה אפשר בהחלט לעשות בצורה יחסית פשוטה ובצורה הרבה יותר  מורכבת. בסופו של דבר זה תלוי לא רק בסוג האנימציה אלא גם באיכות שלה והאיכות תלויה בהרבה פרמטרים שמתבטאים במראה של התוצאה הסופית.

וכמובן, דבר אחרון שמשפיע על מחיר האנימציה זאת כמות האנימציה. מצגת עם קצת אנימציה זה לא כמו סרטון אנימציה מלא עם קצת תמונות. האפשרות השניה תעלה יותר. 

לקחת מסרטון:

  • מחיר של סרטון אנימציה לחתונה תלוי מסוג האנימציה. אם זה משהו שמאויר ידנית ומונפש ידנית או שלא.
  • דבר שני שממשפיע על מחיר סרטון אנימציה לחתונה זה רמת המעורבות בתסריט של ספק השירות
  • *דבר שלישי ואחרון שמשפיע על האיכות זאת איכות האנימציה כי בכל סוג אנימציה ניתן לעשות אותה יותר טוב ופחות טוב
  • מצגת עם קצת אנימציה תעלה פחות מסרטון אנימציה עם קצת תמונות.