למצגות לבת מצווה מכילים כמה דברים שיכולים לגרום למצגת להיות מאוד מוצלחת וכמה דברים שיכולים להוריד את שביעות הרצון מהמצגת ואפרט לכם על כל נושא ונושא שהמצגת תצא מוצלחת.

מצגת בת מצווה - מה יגרום לך להיות מרוצה מהמחיר והמראה?

 

המחיר של מצגת בת המצווה הוא אחד הדברים שגורמים לכם להיות מרוצים או  לא להיות מרוצים מהתוצאה הסופית. לכן הדבר הכי חשוב להבין ממה בעצם בנוי המחיר של מצגת בת המצווה.  על מה מחיר המצגת מתבסס? ומה באמת הדברים הכי חשובים שצריך לשים לב אליהם? המחיר משפיע על איך איך בעצם המצגת תראה.

 

אני הולך להסביר מה ההבדלים השונים בין רמות המחיר השונות:

אז ככה האפשרות הראשונה זה מצגת של יחסית פשוטה. אלו המצגות היותר פופולריות כי הן עם אפקט שהוא לא מורכ בשביל ובתמונה להציג אולי כמה טקסטים שזה ממש כתוביות שכותבות מה מתרחש בכל קטע וקטע. לרוב הלקוחות האפשר הראשונה מאוד מתאימה.

 

הדרך הנוספת להציג מצגת היא עם תבנית שנראית ייחודית ומעניינת  מה שנקרא תבנית עיצוב ויש מגוון עצום של תבניות עיצוב שקיימות. מה שיפה בתנית העיצוב הראשונה שהצגתי בסרטון זה  שהתמונות נכנסות מלמעלה ומהצד וגם מתקרבים ומתרחקים מהתמונה כאשר שאר התמונות ברקע. תבניות עיצוב הן נראות טיפה יותר טוב ממצגות רגילות. מה שחשוב לדעת ולבדוק שתבנית העיצוב הראית טוב בעיניכם.

 

עוד סוג של תבנית עיצוב היא למשל הדוגמה של הרכבת התחתית. זאת לא מצגת רגילה. את ילדת הבת המצווה אפשר להציג בתוך תמונות פוסטרים שמודבקים בתוך מתחם הרכבת התחתית.



יש עוד הרבה הרבה דוגמאות לתבניות עיצוב. לכן החשוב לתאם ציפיות  עם נותן השירות כמה שיותר טוב ככה התוצאה סופית ככה התוצאה הסופית שתקבלו תתאים לרצון שלכם. 

 

תובנות עיקריות מהסרטון:

  • שמחיר זה משהו שמאוד משפיעה ולכן יש צורך לתאם אותו עם הספק כדי לראות שיש תיאום ציפיות לגבי מה שניתן לקבל.

 

  • מה שגם משפיע על המחיר זה כמה סרטונים ותמונות יש לכם בסרטון.

מצגת בת מצווה - איך לעבוד נכון עם איש מקצוע?

אם לא תדעו איך לעבוד נכון עם איש מקצוע אז הסיכוי שאיש המקצוע לא יעשה בדיוק את מה שאתם מדמיינים הוא מאוד גבוה. קיצורי דרך שונים רק כדי למנוע מכם את עבודה ההכנה תתנקם בכם בהמשך הדרך.

 

כאשר עובדים עם איש מקצוע להפקת מצגת הבת מצווה שלכם חובה שהוא יבין בדיוק מה אתם רוצים. אם תחשבו שהוא בדרך קסם יצליח להבין את הרעיון שלכם ולממש אותו בהצלחה אז תשכחו מזה! זה פשוט לא יקרה!

 

הדרך הנכונה היא קודם כל לסדר את כל התמונות והסרטונים שלכם מ-001,002,003 ועד התמונה האחרונה… כאשר כל נושא רצוי להשאיר כמה מספרי תמונות פנויות ככה שאם פתאום לקראת שליחת החומר תזכרו בעוד תמונה נוספת אז בקלות תוכלו להוסיף אותה בלי ליצור בלגן במספור



לאחר מכן יש לרשום מה הטקסט שמופיע בתחילת כל קטע כמו שרשמתי פה את הטקסטים בעמודים הימנים במסך. אם שיר מתחיל בנקודה מסוימת אז לרשום את השיר.

לרשום אילו תמונות רצות בכל קטע וגם לציין אם צריך אם רק חלק מהסרטון מפורסם או כולו.

 

אם אתם לא בטוחים לגבי משהו אז צריך להתייעץ כדי כדי שהמצגת תצא בדיוק כמו שאתם רוצים אז צריך לתאם את הדברים מראש כי בדיעבד כל מה שיכול להתפקשש יתפקשש.

 

לקחת מסרטון:

  • חשוב לסדר את התמונות לפי מספוק עוקב 001,002,003….
  • חשוב לרשום טקסטים שאת רוצים להכניס בתחילת כל קטע
  • חשוב לציין איזה קטע לקחת מהסרטון ואיזלו שירים אתם רוצים להשתמש ומתי להתחיל כל שיר אם יש צורך בכך

מצגת בת המצווה - איך לבחור את התוכן למצגת?

הכותרות של המצגת הן השלד של מצגת בת המצווה. אם לא כותבים קודם כל את התוכן אז רמת הבלבול שיכולה להתרחש עם כל התמונות וכל הסרטונים היא כמעט אין סופית. לאחר שיש תוכן כתוב מאוד קל לבחור את התמונות והסרטונים ושאר הדברים במצגת הבת המצווה מה שהופך את כל תהליך הפקת המצגת לקל ,כיפי ופשוט.

 

הדרך הראשונה שבה בוחרים את הטקסט לכותרות של המצגת זה לאסוף הרבה רעיונות על הילדה ודברים שהיא עשתה. אחרי שאספנו את הרעיונות אפשר לסדר את הכותרת כסיפור שמספרים ככה שכל כותרת קשורה קצת לכותרת לפניה ואחריה. זאת השיטה אולי הטובה ביותר לכתוב מצגת ממש מעניינת שרוצים לתת דגש לתוכן ולספר אותו של ילדת בת המצווה בליווי תמונות.

 

שיטה שניה שהיא יותר פשוטה והיא לחלק את המצגת לפי כותרות המאפיינות את החיים של ילדה בת מצווה  עכשיו או בעבר. כאשר בוחרים להשתמשת בכותרת צריך לחשוב שאכן יש תמונות מתאימות לתוכן הכותרת. כותרות מתאימות הן "מיטל מתחפשת בפורים" או אפשר אפילו לאפיין את הנושאים לפי גיל למשל "מיטל בכיתות א'-ב'" 

 

החלופה השלישית והאחרונה זה לתת לתמונות לדבר וזה לעשות מצגת המציגה תמונות ובמצב כזה אפילו לא צריך לבחור כמעט כותרות אבל עדיין יש צורך לכתוב הכל בצורה מסודרת כדי שיהיה סדר כי אם יש תכנון טוב של הפרויקט אז מובטחת שביעות רצון גבוהה בסופו.



רצוי לבקש מאיש המקצוע הכוונה איך לעבוד בצורה מסודרת כדי שהמצגת תצא מושלם והוא כבר ידאג להדריך אתכם שלב אחרי שלב שתקבלו את המצגת שאתם חולמים עליה. אם תנסו לעשות לבד את תכנון התוכן לפני קבלת ההדרכה אז יש סיכוי מאוד גבוה שתצטרכו להשקיע הרבה יותר זמן בתהליך כולו.

 

לקחת מסרטון:

  • המצגות שהכי יפות בעיני אלו מצגות שיש גם תוכן וגם תמונות ומספרות ככה על ילדת בת  המצווה
  • אפשר ליצור תוכן גם מרק מכ-10 כותרות בלבד
  • אפשר גם לעשות מצגת כמעט ללא כותרות ומתרכזת בתמונות
  • לפני שמתחילים ספרו לאיש המקצוע את הרצון שלכם כדי לקבל הנחיות לעבודה מסודרת

מצגת בת מצווה - מה הדבר הקריטי במצגת שהרבה מפספסים?

לפעמים יש במצגת שילוב של סרטונים. כאשר רואים סרטון שנאמרים בו איחולים או משהו שהילדה אומרת בגלל שהמצלמה מצלמת במרחק ולפעמים לא בסביבה שקטה אז לא בהכרח שומעים היטב. אז מה עושים כדי לפתור זאת?

 

במקרה שהמצלמה מצלמה ממרחק רב אוי שהמיקרופון לא קולט היטב את מה שהילדה אומרת אז הדרך להתמודד עם זה במקום לוותר על הסרטון זה פשוט לבקש מאיש המקצוע להכין כתוביות שיציגו בדיוק מה שנאמר בסרטון.

 

לקחת מסרטון:

  • אם לא שומעים היטב מה שנאמר בסרטון במצגת אפשר לבקש מאיש המקצוע להכין כתוביות