You are currently viewing איך תכינו מצגת מרשימה ומושקעת לאירוע שלכם

איך תכינו מצגת מרשימה ומושקעת לאירוע שלכם

אתם חוגגים יום הולדת למישהו אהוב או שחזרתם מטיול ארוך ומלא חוויות ויש לכם המון תמונות מהממות שאתם רוצים לחלוק ולהציג במצגת מושקעת ומיוחדת.

כדי שהמצגת תהיה ממש מיוחדת, אפשר לסדר את התמונות בצורת סרטון וידאו ולהוסיף כיתוב. את התמונות והסרטונים תכניסו לסרטון ובנוסף תוסיפו כיתוב. הכיתוב יכול לספר את הסיפורים שמאחורי התמונות, כמו איפה הן צולמו ומתי, או להיות ברכה לבעל השמחה בשילוב עם התמונות. למשל, אם יש תמונה שבה בעל השמחה מחייך למצלמה, אפשר לאחל שיחייך תמיד.

אפשר גם להוסיף את הקול שלכם שמספר סיפור שמקשר בין התמונות, מה שיוסיף עניין למצגת ויהיה מזכרת יפה לבעל האירוע מכם ומהקול שלכם.

הוספת מוזיקה גם משדרגת את הסרטון, בעיקר אם זה שיר שבעל האירוע אוהב במיוחד או מוזיקה מתוך סרט אהוב ומוכר לכולם.

את כל זה אפשר לעשות מבלי להיות עורכי וידאו מנוסים.

איך, אתם שואלים ?

פשוט מאוד, גיליתי תוכנה קלה ללימוד וחינמית לגמרי בשם  Adobe Spark שמאפשרת ליצור סרטוני וידאו בתוך עשר דקות, בצורה קלה ומהירה.

אומנם יש חלופות כמו תוכנת עריכת המצגות של אופיס, שרובכם ודאי מכירים, בשם PowerPoint שמאפשרת בניית מצגת מושקעת ואפילו סרטונים, אבל השימוש בה דורש קניית רישיון ובעיקר מיומנות שלוקח זמן לפתח ולכן למי שרוצה מצגת שאפשר להכין בזמן קצר וגם נראית מדהים, הייתי מציע ללכת על Adobe Spark.

טוב, אז איך מכינים סרטון וידאו בעזרת Adobe Spark ?

תרשמו Adobe Spark בגוגל ותיכנסו ללינק https://spark.adobe.com. אחרי שנכנסתם, אתם יכולים להפעיל את התוכנה בחינם ולבחור איך לגשת אליה – אם באמצעות גוגל, פייסבוק, המייל שלכם או חשבון Adobe.

 

אחרי שנכנסתם, אתם לוחצים על סימון הפלוס בחלק העליון של המסך.

כדי ליצור מצגת סרטון, עליכם לבחור ב"Slide Show"

השלב הבא הוא בחירת שם לסרטון שלכם.

לחיצה על next תביא אתכם למסך הבא שבו תקבלו אפשרויות שונות של תבניות מוכנות מראש בהתאם לסוג הסרטון שאתם רוצים להכין. לצורך הפשטות, מומלץ לבחור את האפשרות האחרונה שנקראת "Make Up My Own":

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלבים הבאים זה להכניס את התמונות והטקסט שאתם רוצים וסיימתם. נעשה דוגמה כדי שיהיה לכם קל:

מתוך האפשרויות של הוספת סרטון, תמונה, אייקון או טקסט, אלחץ על סימן הוספת הטקסט ואכניס את הטקסט שאני רוצה.

אפשר, כאמור, להוסיף תמונה, כאשר התוכנה מאפשרת לכם להעלות את התמונות שלכם מכל מקום, כמו גוגל דרייב ודרופבוקס, ואפילו לבחור מתוך מאגר תמונות חינמיות של התוכנה עצמה על ידי הקשת מילת מפתח, למשל לב (heart), ולבחור מתוך הרשימה את זו שהכי מוצאת חן בעינכם, כך:

עכשיו תכניסו כמה תמונות שאתם רוצים בכל שקופית, תבחרו את המוזיקה שאתם אוהבים מתוך המאגר של התוכנה או הוסיפו מוזיקה משלכם לכל שקופית, ו….

זהו !  הסרטון שלכם מוכן.

אתם יכולים להוריד את הסרטון למחשב שלכם על ידי לחיצה על כפתור "Download" שבראש המסך, לשמור אותו, להקרין אותו באירוע ולקבל מחמאות מכולם.

טיפ קטן לסיום,

כדי לא להתבלבל בין התמונות שהעלתם לאלו שעדיין לא העלתם לסרטון שלכם, עדיף למספר את התמונות לפני הכנת הסרטון, לפי הסדר בו תרצו שהתמונות יופיעו בסרטון וככה תכנון קצר מראש יחסוך לכם טעויות ובזבוז זמן בהמשך.

יאללה לעבודה – ובהצלחה !!