חתונת הזהב שזה 50 שנה לנישואין או חתונת הכסף שזה 25 שנה לנישואין זה אירוע מרגש במיוחד כי ביום שכזה מתאספת לה כל המשפחה כולל הילדים והנכדים ואפילו הנינים לחגיגה מרגשת במיוחד. לצורך החגיגה בטח תרצו להעניק מתנה שתרגש את האורחים ותשמח את הזוג. ומתנה מרגשת במיוחד היא מצגת לחתונת זהב או כסף.

בטח יש לכם כמה רעיונות איך לבנות את מצגת לחתונת זהב או כסף שלכם. בסרטון זה אתן לכם כמה תובנות איך ליצור מצגת מוצלחת יותר מבחינה ויזואלית והן מבחינת התוכן ככה שתיהיו יותר מרוצים ממה שתראו בהקרנה באירוע וגם תיהיו יותר מרוצים מתהליך הביצוע עצמו.

שנתחיל?

נתחיל עם הכותרות בתוך מצגת לחתונת זהב או כסף. הכותרות זה בעצם הסיפור שאתם מספרים לצופים תוך כדי הצפייה בתמונות. אין כאן כללים מדויקים ואפשר להציג כותרת בודדת כמו שם הבחורה ואז להציג עליה כמה תמונות. לחלופין אפשר להציג הרבה יותר כותרות עם תמונות לכל כותרת כדי שיהיה אפשר טיפה יותר להכיר את הבחורה.

כאשר מחליטים על הכותרות למצגת לחתונת זהב או כסף הנושאים ששווה לשקול לדבר עליהם  הם:

  • להציג טיפה כל אחד מבני הזוג לבד.
  • לספר איך התרחשה ההכרות של הזוג
  • לספר מה הם עשו ביחד לפני וגם אחרי הנישואין.
  • לספר איך הצעת הנישואין התרחשה.
  • לספר מה הם הצליחו ביחד וגם במה הם הצליחו כל אחד בנפרד במהלך השנים.

אוקי, עכשיו שטיפה יותר עשינו סדר באיך לבנות את הכותרות למצגת. עכשיו בואו נדבר רגע על המראה. מבחינת המראה יש שתי אפשרויות עיקריות. יש תבנית עיצוב רגילה שהתצוגה היא טיפה יותר פשוטה וככה גם המחיר שהוא יותר נמוך. מצד שני יש תבניות רבות עם מראה טיפה מיוחד אשר מכילות המון אפשרויות עיצוב ובין האפשרויות הנ"ל בטח יש משהו שיכול להתאים לכם. כמובן אפשרות זאת מתאימה למי שמאוד בררן לגבי המראה או רוצה משהו יותר מיוחד.

משהו חשוב על תמונות: לפעמים כבר קיימות תמונות ששמורות אצלנו ולפעמים צריך לסרוק את התמונות. ניתן אפילו לצלם תמונות במיוחד מצגת לחתונת זהב או כסף בעת הצורך. מה שכן מאוד חשוב זה למספר את התמונות בסדר עוקב 001,002,003 כי אם לא תעשו זאת אז כמות הטעויות שיכולה להתרחש היא אין סופית.

בסוף מצגת חתונת זהב או כסף כדאי לשלב ברכות וידיאו או איחולים כתובים.

חשוב: לפני שאתם בכלל מתחילים לעבוד על המצגת כדאי להתייעץ עם עורך מצגות לחתונת זהב או כסף שבחרתם כדי שהוא ינחה אתכם בתהליך וגם ינחה אתכם איך לרשום בצורה מסודרת את מה שאתם רוצים לראות כדי שהסיכוי לטעות תצטמצם לאפס. בין ההערות הרגילות יכולה לבוא הערה כמו לשלב רק חלק מהסרטון שאתם רוצים לשלב.

עכשיו רק צריך לחכות לסרטון.

מה לקחת מסרטון?

  • כדאי להתייעץ עם איש המקצוע על איזה מראה כדאי להשתמש למצגת שלכם.
  • לפני שבכלל מתחילים לחפש תמונות רצוי לכתוב את הכותרות כי זה יעשה סדר בתמונות שתרצו לשלב בהמשך.
  • תנסו לכתוב את ההערות ולסדר את התמונות לפי ההנחיות של עורך המצגות כדי שלא יהיו טעויות בתוצאה הסופית. ככה הסיכוי שכותרת או תמונה יכנסו במקום לא נכון יהיו אפסיים.
  • בסוף זה רק לחכות לסרטון הסופי