יום נישואין זה יום שחוגגים כעבור מספר שנים מרגע החתונה. אם זה באירוע קטן ומשפחתי ואם באירוע עם כמה מוזמנים מהמשפחה הקרובה. אחת המתנות שהכי כיף לעשות ולתת זאת מצגת ליום נישואין. מצגת ששומרים עליה היטב במגירת הזיכרונות המשפחתיים.

אומנם אני בטוח שיש לכם כבר כמה רעיונות איך תראה מצגת יום הנישואין אבל ארצה לתת לכם כמה הצעות איך לשפר את המראה כדי שהתוצאה שתקבלו תגרום לשביעות רצון גבוה יותר מהתהליך וממה שתראו על המסך.

שנתחיל?

ראשית נתחיל לדבר על התוכן שאלו הכותרות של מצגת יום הנישואין שלכם. מה שכדאי לקחת בחשבון שאפשר לעשות יותר כותרות ולהציג מצגת יותר מפורטת או פחות כותרות וככה להציג מצגת פחות מפורטת.

 

למשל אפשר להציג כותרת של שם הכלה. או אולי ניתן להציג כמה כותרות על הכלה כאשר כל כותרות מציגה כמה 1-3 תמונות כדי ממש בזריזות יהיה ניתן להכיר אותה. לא משנה במה תבחרו זה יהיה בסדר. זה פשוט עניין של טעם אישי כמו לבחור בין גלידת וניל וגלידת תות.

באופן כללי הנה דברים שאפשר להכניס בתוך מצגת הנישואין:

  • להכניס טיפה חומר על כל אחד מבני הזוג.
  • להכניס איך הם הכירו.
  • אפשר לספר אלו דברים הם עשו ביחד לפני הנישואין או אחרי הנישואין.
  • אולי גם לשלב תמונות של הצעת הנישואין?
  • הצלחות משותפות של שלהם ביחד ושל כל אחד בנפרד.

דיברנו איך לבנות את הכותרות למצגת יום הנישואין ועכשיו נדבר על מראה המצגת. בגדול קיימים שתי סוגים עיקריים של מראה המצגת. האפשרות הראשונה שהיא פשוטה יותר ויכולה להתאים כמעט לכל מי שאין לו דרישות עיצוב גבוהות. לעומת זאת ישנה אפשרות נוספת וזה להשתמש בתבניות עיצוב מיוחדות שיש להם כמעט כמות בלתי נגמרת של אפשרויות עיצוב.

רק כמה מילים על התמונות: לפעמים יש תמונות ולפעמים צריך לסרוק את התמונות במיוחד. ואפשר אפילו לצלם כמה תמונות במיוחד למצגת יום הנישואין. מה שכן חשוב לזכור שכאשר שולחים את התמונות לאיש המקצוע חובה למספר את התמונות בסדר עוקב 001,002,003 וככה הלאה אחרת כמות הטעויות שאפשר לעשות כמעט בלתי נגמרת.

בסיום המצגת כדאי לשקול לשלב ברכה כתובה או סרטוני איחולים מהמשפחה או סרטוני ברכות מהילדים.

לפני שאתם שולחים את החומרים רצוי לרשום בצורה מסודרת את הכותרות ואת מספרי התמונות לפי ההנחיות של איש המקצוע כולל הערות נוספות שיש לכם כמו להשתמש רק בחלק מסרטון מסוים ולא בכולו.

עכשיו מה שנשאר זה רק לחכות לסרטון.

מה לקחת מסרטון?

  • חשוב לבחור תבנית  עיצוב עם איש המקצוע לפני התחלת ביצוע המצגת.
  • יש לבחור את תוכן הכותרות אם יותר כותרות או פחות כותרות ולכתוב את התוכן המתאים לשם כך. הייתי מתמקד בלספר קצת על כל אחד מבני הזוג ואז על השגים משותפים וחוויות משותפות.
  • רצוי לכתוב בצורה מסודרת כל הערה כדי שיהיה ברור איזה כותרת נכנסת ואיפה וגם הערות אחרות.