אתם רוצים לתת מתנה מרגשת לאמא או לאבא ויש עוד דוגמאות של ימי הולדת שסרטון באנימציה ליום הולדת יכול להעצים את הכיף ביום ההולדת. זה לא משנה אם האירוע הוא בבית או בבית מלון או במסעדה. כאשר יוצרים מתנה מיוחדת שניתנת מכל הלב זה פשוט מרים את האירוע.

הדרך שאפשר לעשות זאת זה על ידי סרטון מתנה ליום הולדת. כי אנחנו רוצים משהו מיוחד שממש ישאיר חוויה חיובית. אז הנה אספתי כמה רעיונות איך ניתן להרים את האירוע עם סרטון אנימציה ליום הולדת.

שנתחיל?

אז חשבתם לעשות סרטון אנימציה ליום הולדת אבל מה כדאי לעשות? טוב, מה כדאי זה כבר שאלה אישית אבל אתן לכם כמה רעיונות טובים.

הדרך הראשונה זה ליצור סרטון אנימציה ליום הולדת זה סרטון אנימציה בשילוב כותרות שמספרות את סיפור חתן השמחה.

נכון, אתה בטח שואלים למה לעשות סרטון אנימציה ליום הולדת אם אפשר לעשות מצגת? אז ככה, הסיבה העיקרית לעשות סרטון אנימציה כי סרטון אנימציה יכול לספר סיפור שמצגת יותר תתקשה להעביר. נכון, בשני המקרים משתמשים בכותרות אבל בסרטון אנימציה ליום הולדת יהיה אפשר לראות  מסע כלשהו שהאבא עבר וגם לראות את הכותרות התואמות.  בתמונות, לעומת זאת, לא תמיד יהיו תמונות שיוכלו לספר את הסיפור כמו שצריך.

אם למשל בוחרים לספר על האבא אפשר לספר על ההצלחות שלו המשותפות עם האמא ואפשר בנוסף לפרט על הצלחות שלו בנפרד וגם על דברים שהוא אוהב לעשות. ברור שיש עוד המון נושאים שאפשר לספר עליהם בסרטון שכזה אבל אני לא רוצה לעשות סרטון שלא נגמר אלא באמת לתת הצצה שתגרום לדמיון שלכם לחשוב על עוד רעיונות ליישום.

מה שחשוב לדעת שסרטון אנימציה ליום הולדת דורש תסריט מפורט על בסיס מגוון גדול של שאלות.

הנה חלק מהשאלות שאני הייתי שואל כדי ליצור תסריט לסרטון אנימציה ליום הולדת:

  1. אילו הצלחות חתן השמחה הגיעה אליהם לבד? בבקשה תפרטו על כל הצלחה כמה שניתן. לאילו הצלחות חתן השמח מגיע אליהם יחד עם אישתו? כמובן זה במקרה אם מדובר על אבא ואם זה על הילד או על הבן זוג אז הניסוח ראוי שיהיה טיפה שונה.
  2. אילו תחביבים יש לאבא? עדיף להרחיב כמה שיותר על כל תחביב ואפשר לפרט על התחביב בקשר למשפחה אם קיים קשר שכזה. למשל מביא את הבן למשחקי הכדורגל של הקבוצה מגיל 5.

השאלות בסופו של דברים מאפשרים לספר סיפור מלא על חתן השמחה בתוך סרטון האנימצה ליום ההולדת. 

במקרה שאתם רוצים לסרטון אנימציה ליום הולדת אבל התקציב שלכם קטן יותר אפשר עדין לעשות סרטון אנימציה כאשר ניתן להשתמש באנימציה רק בקטעים ספציפיים בסרטון.

כמובן שאפשרות לגמרי שונה והיא לעשות סרטון אנימציה ליום הולדת על בסיס קריינות של בני המשפחה.

כמובן, אם רק הבנות מספרות על האבא ולא קטע קומי מצחיק אז אולי העלות הכוללת תרד כי לא תצטרכו תסריט. יש המון דרכים להתאים לכם סרטון אנימציה ליום הולדת שגם יתאים לתקציב שלכם.

מה כדאי לקחת מהסרטון?

  • אפשר ליצור סרטון אנימציה ליום הולדת כאשר הסיפור מסופר עם כתוביות. הדבר דורש תסריט שכדי להכין אותו צריך לשאול הרבה שאלות טובות.
  • אפשר לעשות סרטון על בסיס קולות של המשפחה.
  • אפשר בדרכים מסוימות לעשות סרטון אנימציה ליום הולדת שהוא פשוט יותר ורצוי להתייעץ לגבי כך עם איש המקצוע לגבי מה ניתן לעשות.