מצגת לחתונה זאת מתנה מהמשפחה כדי להציג טיפה את הזוג שמתחתן. לספר קצת על הזוג בליווי של תמונות וסרטונים והן כותרות שזה התוכן שמשתמשים בתוך המצגת. 

למראה המצגת יש חשיבות קריטית בהרגשה שמצגת החתונה תתן לזוג ולאורחים וזה למה כדאי טיפה לדבר על כך.

הדרכה זאת על מצגת לחתונה לא באה לשנות את הרעיון ואת העדפות שלכם אלא באה להוסיף לכם עוד רעיונות כדי לצאת עוד יותר מרוצים מהמראה ומתהליך העבודה.

אז בואו נצלול לתוכן כדי להבין את הדברים?

אז הדבר שהכי שכדאי להתחיל איתו זה צורת הסידור של הכותרות במצגת החתונה. אפשר לבחור ברמת פירוט מאוד גבוהה כמו כמה כותרות על כל אחד מבני הזוג כדי שנתחיל להכיר אותם ואפשר לבחור בכותרות אחת על כל אחד מבני הזוג ואז להציג את התמונות שלו או שלה.

מכאן רמת הפירוט ותוכן הכותרות שתבחרו תלוי בהעדפות שלכם. כאשר איש המקצוע רצוי מאוד שיתן לכם כיוון איך לבחור את הכותרות ומה עדיף לרשום.

עוד רעיונות שאפשר לכתוב עליהם במצגת החתונה: לספר איך הזוג הכיר. הייתי גם משתף חוויות משותפות שהם עברו כתלות ברמת הפירוט שתרצו לחשוף. למשל אפשר לספר על הלימודים שלמדו ואיפה הם גרו ואילו טיולים עשו ביחד ומומלץ להוסיף איך התרחשה הצעת הנישואין. ממש כמו סיפור של מספר סיפורים. כאשר בהחלט ניתן גם לפרט את המינימום ולתת לתמונות שאתם רוצים לשלב במצגת החתונה לדבר.

בשלב הבא תפקיד איש המקצוע זה להציג לכם כמה רעיונות לתבניות עיצוב כדי להציג את התמונות והסרטונים. אפשר לבחור תבניות עיצוב שהן בעלות מראה מיוחד ולכן יעלו טיפה יותר ויש כאלו שנראות יותר פשוטות אבל עדין נראות מעולה. לכן בחירת התבנית העיצוב זה משהו שעורך מצגות לחתונה יכול לבחור בהתאם לתקציב ולדרישות הויזואליות שלכם.

בשלב הבא אחרי שתבחרו את תבנית העיצוב והן את הכותרות. אבל רק רגע! לפני שאתם מתחילים לעשות את המצגת יש להתייעץ עם איש המקצוע כדי שתדעו איך לעבוד מסודר ובתהליך נכון. אחרת יכולה להתרחש כמעט כל טעות אפשרית וכתוצאה ממנה גם בזבוז הזמן התלווה אליה.

בקשר לתמונות: את התמונות יש לסדר במספור עוקב כדי שאיש המקצוע ידע בדיוק מה בא לפני מה. הנה דוגמה למספור: 001,002,003  בנוסף לכתוב איפה בדיוק נכנסת כל כותרת או נכנס סרטון. במקרה של הערות מורכבות כמו להשתמש רק בחלק מהסרטון גם הערות כאלו רצוי לציין. 

עכשיו נשאר רק לחכות למצגת החתונה המושלמת שלכם

מה לקחת מסרטון?

  • כדאי לכתוב את הכותרות למצגת כדי שיהיה במצגת גם תוכן ולא רק תמונות. כתיבת הכותרות קריטית כדי להעביר את סיפור של הזוג שרוצים לשלב במצגת החתונה.
  • מומלץ לבחור מראה רצוי של סרטון המצגת בתאום עם איש המקצוע כתלות בתקציב שלכם. יש תבניות עיצוב פשוטות יותר וגם תבניות עיצוב מיוחדות יותר.
  • רצוי להגיש לעורך הסרטונים את ההנחיות שלכם בצורה מסודרת   והן לשלוח לו את התמונות בסדר עוקב.
  • לפני שמתחילים את התהליך יש לבקש מאיש המקצוע את ההנחיות לביצוע המצגת כדי לעבוד בצורה מסודרת.